پروفیسر کا کرکٹ کو الوداع، کرکٹرز کا زبردست خراج تحسین

پاکستان کرکٹ ٹیم اور شائقین میں پروفیسر کے نام سے مشہور آل راؤنڈر محمد حفیظ نے آج انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا جس پر ساتھی کرکٹرز کی جانب سے انہیں زبردست خراج تحسین پیش کیا جا رہا ہے۔پاکستان کے لیے 55 ٹیسٹ، 218 ون ڈے اور 119 ٹی 20 کھیلنے والے محمد حفیظ کے اعلان نے جہاں مداحوں کو افسردہ کیا وہیں قومی کرکٹ ٹیم کے کھلاڑیوں نے آل راؤنڈر کے لیے سوشل میڈیا پر پیغامات شیئر کیے۔قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے اپنی اور پروفیسر کی تصویر شیئر کی اور لکھا کہ حفیظ کا یادگار کیرئیر اپنے اختتام کو پہنچا، میں نے حفیظ بھائی سے اور ان کے تجربات سے بہت کچھ سیکھا، کرکٹ کے میدان میں میری رہنمائی کرنے کے لیے شکریہ۔
آل راؤنڈر شاداب خان نے حفیظ کے کیرئیر کو شاندار قرار دیا اور انہیں مینشن کرتے ہوئے مبارکباد پیش کی۔ شاداب خان نے محمد حفیظ کے مستقبل کے لیے بھی نیک خواہشات کا اظہار کیا۔قومی کرکٹ ٹیم کے سابق فاسٹ بولر عُمر گل نے کہا کہ ہم نے اپنے کیریئر کا آغاز ایک ساتھ کیا تھا اور اس دن سے میں آپ کو سب سے زیادہ مہربان اور ہر بات سامنے کرنے والے کے طور پر جانتا ہوں۔
عمر گل نے لکھا کہ آپ نے ان سالوں میں دنیائے کرکٹ کو بہت کچھ دیا ہے اور ہم یقیناً آپ کے کھیل کو یاد کریں گے۔مڈل آرڈر بیٹر آصف علی نے کہا کہ آپ کو لاجواب کیرئیر کے لیے مبارک ہو، اللہ آپ کو ہمیشہ کامیابیاں دے، آمین۔
فاسٹ بولر وہاب ریاض نے لکھا کہ پاکستان کرکٹ کے لیے آپ کی تمام تر خدمات اور بہترین کیرئیر کے لیے مبارک ہو، ہماری ایک ساتھ کئی خوبصورت یادیں ہیں۔ وہاب ریاض نے حفیظ کے مستقبل کے لیے دعائیہ الفاظ بھی کہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں